În loc de editorial

  • Sunt convins că vă plac panseurile mele. Dar, pentru invitaţii care au lipsit de la conferinţa de presă dedicată celor 15 ani de „La Mama”, reiau aici, şcolăreşte, principalele idei şi informaţii comunicate cu respectiva ocazie. Pe puncte.
  • Compania Trotter Restaurant, deţinătoarea lanţului de restaurante „La Mama” şi a cafenelelor „Cafepedia”, a realizat în 2013 o cifră de afaceri de 5,3 milioane de euro, realizând astfel o creştere de 6% faţă de 2012, într-o piaţă aflată în continuă contracţie (încă din 2009).
  • „La Mama” este o reţea independentă, un brand 100% românesc, care operează în prezent zece restaurante, două dintre ele – cu statut sezonier – fiind amplasate în Mamaia.
  • În 2005, „La Mama” a devenit prima reţea independentă de restaurante din România care a implementat şi certificat standarde de calitate ISO 9001 şi HACCP, în conformitate cu standardele europene, iar în anul 2007 a obţinut certificarea ISO 22000. Începând cu 2007, „La Mama” a lansat serviciul de home delivery.
  • Echipa „La Mama” totalizează aproximativ 400 de angajaţi (în restaurante, unitatea proprie de producţie, depozitare şi în biroul central), numărul acestora crescând vara la 500 (când devin operaţionale locaţiile de pe litoral).
  • În anul 2013, compania a realizat o investiţie majoră, de 1 milion de euro, într-un restaurant „La Mama” de aproximativ 400 de locuri şi o plajă cu lounge – în Mamaia Nord.
  • Pe parcursul anului trecut, „La Mama” a avut aproximativ 3500 de clienţi în fiecare zi, care au plătit o valoare medie – pe bon – de echivalentul a 17 euro.
  • Conform unei statistici interne a companiei, cele mai apreciate mâncăruri „La Mama” sunt cele rezultate din reţete proprii, primele în topurile longevităţii şi al vânzărilor fiind ciorba de burtă, sărmăluţele cu mămăliguţă, tochitura cu mămăliguţă, celebrii mititei, precum şi nu mai puţin celebrii papanaşi.
  • 2014 este un an de consolidare a ceea ce compania a realizat în trecut; investiţiile vor merge în special către remodelarea unor restaurante şi în trainingul personalui, vizând creşterea continuă a calităţii serviciilor şi a produselor „La Mama”. În a doua jumătate a anului şi, probabil, în prima parte a lui 2015, compania ia în considerare şi deschiderea de noi restaurante.

Hits: 502

1 răspunde
  1. enasel niculina
    enasel niculina says:

    Buna ziua,de foarte mult timp vreau sa-l cunosc pe proprietarul lantului de restaurante La mama ,pentru ca vrecventand acest minunat restaurant,odata am auzit de administratorul lor pe nume Catalin… azi avant un pic de timp si dupa un pranz La Mama,am hotarat sa investchez acest lucru,si da nu m-am inselat deloc, te cunosc,am vost colegi prin 1995-1997 in magazinul Artena de la Bucur Obor…aveai un magazinn de produse IT daca ma mai duce memoria.Eu lucram la Sorin Manta,cel cu blugii…Ma bucur tare sa aflu ca o cunostiinta,chiar si atat de veche ,a reusit in tara asta…Multumesc pentru gustul minunat al bucatelor din restaurantele tale…Chiar si la cel din Mamaia am fost…minunat…Nina

    Răspunde

Lasă un răspuns

Doresc să intre în discuție?
Simțiți-vă liber pentru a contribui!

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *