…un brand de tara !

Bucurestiul este un oras care poate fi descris oricum: aglomerat, murdar, urat, frumos, modern, trist, plin de distractie, ieftin, scump, etc.

Depinde de unde vii, cu ce il compari, depinde de ceea ce iti doresti.

Poate ca multe lucruri nu sunt in regula in acest oras dar, ca locuitor al lui eu m-am obisnuit si am ajuns chiar sa spun ca imi place.  Cred ca imi place tumultul acestui oras, nebunia de pe strazi, bunjee jumping-ul zilnic…:)

Poate ca cea mai frumoasa parte a acestui oras o reprezinta cea petrecuta in rstaurante, cafenele, cluburi, pub-uri… La acest capitol nu cred ca stam asa de rau, ba’ as putea spune ca stam destul de bine avand in vedere ca in general strainii sunt mai mult decat fericiti de ceea ce gasesc

In timpul zilei, in mijlocul alergaturii cotidiene vezi si nu prea restaurantele, terasele, cafenelele, pub-urile, shaormariile sau fast food-urile dar cand vine seara, parca satui de munca si incorsetarea de peste zi o intreaga armata se revarsa peste toate aceste locuri de petrecere a timpului liber.

Socializare sau networking, o seara romantica cu iubita, una normala cu prietenii, o masa in fuga in drum spre casa sunt doar cateva dintre motivele pentru care chiar si in mijloc de criza, chiar si cu mai putini bani in buzunar, oamenii merg la restaurant, cafenea, club, pub, etc.

Intr-o seara eram intr-unul dintre cluburile celebre ale Bucurestiului. Stiam clubul, nu era prim data cand mergeam acolo dar in acea seara m-a fascinat ceva: am realizat ca oamenii, inclusiv eu, mergeam acolo nu pentru ca imi placea interiorul sau altceva ci pentru ce insemna acel club. Un alt stil de viata, o evadare din banalul zilei, un cliseu de viata rupt din filme, sau poate chiar din mintea noastra. Atunci, cu un pahar in mana am reavut revelatia a ceea ce inseamna in constiinta consumatorului un brand. O garantie catre calitate, o promisiune pe termen lung, o istorie, etc…

Privesc la diverse companii in domeniu si vad cum unele apar si dispar, cum sunt interesate doar de moment in timp ce altii stau si muncesc ani in sir pentru a-si ridica afacerea, pentru a ramane in mintea clientului ca un statornic, cu un standard. Cu bucurie imi dau seama ca acestia din urma sunt castigatorii pe termen lung in orice timp,… acum sau altadata.

Ma uit la restaurantele din acest oras sau chiar din tara si vad cum cele care au reusit sa-si faca un brand din numele de pe firma – prin munca, tenacitate, inteligenta – vand suficient de bine chiar si in aceste vremuri, in timp ce celelalte se zbat pentru supravietuire

Si toate aceste ganduri ma duc in alta directie… la brandul numit  Centrul Istoric. Cat de neinspirati suntem ca si societate sa lasam o asa mina de aur sa se piarda de atatia ani ? Strazi care nu mai exista, transee, mizerie, asta se ofera din partea statului in aceasta zona…

Cladiri refacute, restaurante, cafenele, pub-uri, etc deschise in orice coltisor cu situatie juridica clara, viata de noapte care ar face invidios orice organizator de miscari sindicale ( ma refer aici la cat de multa lume se poate strange laolalta :)) )

Si atunci, inca o data zic, lasati-ne  sa ne facem treaba, sa deschidem localurile care ne plac, sa facem petrecerile pe care le dorim, sa punem mesele pe strazile pe care ne place, sa schimbam asa cum stim fata acestui oras si,… daca altceva nu putem, macar …, sa-l transformam intr-un brand de tara…:)

Hits: 356

Share and Enjoy !

0Shares
0 0 0
3 raspunsuri
  1. Cristi Roman
    Cristi Roman says:

    Apropo, ce mai e prin Centru Vechi?
    In septembrie, cand am fost eu ultima oara in Bucuresti, finalizau cu retelele de sub pamant pe Lispcani, intre timp am citit ca au finalizat, dar au finalizat cu totul, paviment, etc? Adica e redata normal comertului?
    Exista vreo sansa ca toate restaurantele, cafenelele, barurile, puburile de acolo sa se reuneasca sub un numitor comun, care sa urmareasca binele zonei si, implicit, pe termen mediu/lung, binele fiecaruia? Sau visez sau sper prea mult?
    Sarbatori Fericite!

    Răspunde
  2. christian
    christian says:

    Buna,
    Este un vis cam mare la care te gandesti……din pacate:(
    Mai repede se finanteaza asfaltarea strazilor de 5 ori pe an decat sa finanteze ceva ce ar putea deveni un punct de atractie important pentru acest oras!
    Asa ca ramanem doar cu visul la ceea ce ar putea fi acolo:(

    P.S. : Sarbatori fericite tuturor in special domnului Catalin!

    Răspunde

Lasă un răspuns

Doresc să intre în discuție?
Simțiți-vă liber pentru a contribui!

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *