La Multi Ani !

A trecut un an. Nici nu stiu cum s-a intamplat una ca asta dar, uitandu-ma pe posturile mele imi dau seama ca am avut luni bune si luni mai slabe.

Cred ca cea mai importanta realizare a acestui blog in anul care a trecut a fost publicarea Ghidului de Bune Practici. Deasemenea, pot spune ca cel mai mare interes l-a avut postul despre Impozitul forfetar. Nici articolele despre fumat sau atitudinea fata de restaurante in general nu au fost lipsite de interes dar, mai ales , de comentarii

Am vrut sa arat prin acest blog ca lumea proprietarilor de restaurante nu este diferita de lumea clientilor lor. Am vrut sa arat ca avem interese comune, atat in ceea ce priveste comportamentul in interiorul restaurantelor, a perceptiei acestora dar si in ceea ce priveste legislatia din domeniu. Pana la urma, un lucru este evident: noi nu putem exista in afara clientilor nostri in timp ce acestia nu au cum sa ne critice daca nu existam…:). Cred ca nu avem de ce sa ne plangem daca suntem criticati: pana la urma fiecare dintre noi invatam din greseli mai mult decat din lucrurile bine facute, totusi,… cu blandete va rog.

Din cauze mai mult sau mai putin obiective, am lasat acest blog in suspans in ultima vreme. Imi cer scuze pentru asta. Doresc sa multumesc tuturor celor care m-au citit, tuturor celor care au comentat si tuturor celor care m-au certat ca nu am mai scris nimic de ceva vreme

Ca la orice inceput de an ne facem planuri, ne facem promisiuni, ne fixam obiective. Obiectivul meu, in legatura cu acest blog este sa fiu mai activ, sa introduc teme noi si poate sa ajung sa influentez in vreun fel aceasta piata, in sensul si numai in sensul inbunatatirii atat a legislatiei aplicate cat si a serviciilor si a produselor din domeniu

Ca o ultima dorinta, mi-ar placea sa aflu, de la d-voastra cei care cititi aceste randuri care sunt subiectele care ar avea un interes mai mare. Dorind sa scriu numai si numai despre industria restaurantelor atunci si subiectele ar trebui sa aiba legatura cu acest lucru.

Va multumesc si astept sugestiile d-voastra.

La Multi Ani !

Hits: 446

Share and Enjoy !

0Shares
0 0 0
7 raspunsuri
  1. Cristi Roman
    Cristi Roman says:

    Salut, Catalin si La Multi Ani!
    Sper sa postezi mai des in 2010, e nevoie :).
    Eu as vrea mai multe discutii legate de servicii in restaurante – asteptari vs. realitate = motive.

    Răspunde
  2. Catalin
    Catalin says:

    @Cristi Roman
    Multumesc pentru urari. Sa ai si tu un an nou si bun asa cum ti-l doresti.
    Cred ca este un subiect interesant cel propus de tine si cred ca ar putea avea legatura cu o propunere mai veche si anume aceea de a elabora un cod de conduita in restaurante.
    Incercam…:)

    Răspunde
  3. Valentin Ionescu
    Valentin Ionescu says:

    Buna seara si La multi Ani!

    Am ramas placut impresionat de blog; am dat de el din intamplare, fiind invitat maine la o cafea la CP Romana, si nefiind bucurestean am dat un search ca sa vad unde este. Un proprietar de restaurante/cafenele care isi respecta suficient de mult clientela si nu numai ca sa comunice direct cu ei merita aplauze. Keep up the good work!

    Vali

    Răspunde
  4. Valentin Ionescu
    Valentin Ionescu says:

    Acum am venit 🙂 . A fost prima vizita, dar cu siguranta nu si ultima.
    In primul rand, daca vreti o recenzie destul de avizata avand in vedere ca subsemnatul este dependent de cafea si implicit de cafenele de vreo 20 de ani, din care ultimii 2 in Barcelona:
    – locatie: superba, parca ar fi prelungirea restaurantului si viceversa
    – stil: depinde de gusturi, mie imi place la nebunie, are personalitate, emana “Bucurestii vechi”, si totusi extrem de functionala si high-end
    – servicii: super ok, am fost luat de la usa si condus la masa, ori la o cafenea nu te astepti neaparat la genul asta de servicii, deci se vrea de business si reuseste cu brio
    – produse: eu personal am facut inaugurarea cu un espresso Moak excelent, dar meniul este tot business, am vazut in el si justificarea numelui “Cafepedia” 🙂
    – ambient: business, foarte linistit; chillout in surdina, laptop-uri pe masa, cupluri tinere, dar si un cuplu de 70+ super classy care savurau cate un Irish; mi-a adus aminte de Spania 🙂
    – concluzie: am avut o intalnire foarte fructuoasa de afaceri, am pus bazele unei noi colaborari, si m-am simtit bine; deci, mai vin si nu rar, mai ales ca este la 500 de metri de birou. Din punctul meu de vedere functioneaza perfect pentru intalniri de business informale, cate un mic BTL, etc

    Răspunde
  5. iann
    iann says:

    domnule
    ma bucur ca v-ati reintors si pe blog si ma bucur de asemenea ca scrieti la fel de bine cum se gateste si in restaurantele pe care le conduceti.

    chiar daca inteleg ca breasla carciumarilor nu e una unita [patronat, reglemantari, reguli] nu cred ca esti doar o voce singulara si sunt convins ca acest demers de “blogger” nu va ramane nerasplatit/neplatit.

    astept cu nerabdare consideratiile tale [indiferent de subiect/dispozitie] sper ca macar o data pe saptamana si promit in schimb sa calc locantele macar o data pe luna [consumatie minim garantata per persoana 10 euro 🙂 ]

    Răspunde

Lasă un răspuns

Doresc să intre în discuție?
Simțiți-vă liber pentru a contribui!

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *